Filmtajm



Det gick väl sådär när man väl kom sig ut i stormen. Tänkte bara positiva tankar hela vägen.

Vinden i träden betyder att vackra finska vintern är på kommande.
Blötsnö piskandes i fejset ger fin färg på kinderna. ( Det gör faktiskt vin också ).
Att man halkar ibland betyder bara att det är bra att tänja ryggmusklerna ibland.
Att man fryser betyder att man kommer uppskatta värmen inomhus. ( Om man överlever ).
Osv Osv...

Saiko och jag va kungar på vägen.
jag slickade mittlinjen och han sicksackade som vanligt kors och tvärs från sida till sida =) .
Och inte en människa syntes till. Ni bad om snö, enjoy =).

Maken svirar i stan så S och jag tänkte ta film, "Hangover" maraton 1 & 2. 
Kommer skratta som en galning tills jag lipar, men va gör det, mascaran for i stormen anyway.
Och som ni ser på bilden har vi laddat med lite mums. ( Ba lite )

Ha en fin kväll alla sötisar <3

Kram

/Maria

Kommentarer
Postat av: Kela

Hehe....!! Men e je jo idolsfinaalin!! Seb e i stan å sliirar ikväll å...

2011-12-09 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0