Julgran



Jag vet. Sade bestämt att jag inte skulle ha nån stor gran i år.
Men nu blev det så att någon påstod att en ädelgran inte barrar.
Tror jag inte ett skit på.
Men hur som helst så står nu en ädelgran inne hemma hos oss.

Har sett de första barren på golvet redan kan jag säga. Men jag ska va tyst. Inte ett ord.
Det är ju nog mysigt med doften iaf! Nån mindre gran ska jag ha in i kruka ännu.
Sedan ett måste, ELVIS-granen! Den är vit och plast.
Men en sån hade Elvis. Så det är okej.

Och ädelgranen är inte såå stor, bara några äpplen hög =) .


Kram /Maria

Kommentarer
Postat av: Kela

De brukar faktiskt inte barra(bara man vattnar...), men mystiskt många barr under vår åxå.... Kasta inte ut granan då innan nyår, du braukar vara snabb i vändningarna..!!!

2011-12-20 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0