Snö


Kollat väderprognoserna febrilt och konstaterar att det ser ut att bli svårt för tomten att ta sig fram på släde i jul.
Men vad gör det, jag tror nog att när aftondagen kommer så infinner sig nog julfeelisen ändå.
Själv jobbar jag ett par timmar på julafton, och det är helt okej, har aldrig riktigt megagillat jul, så man är mest glad åt att det snart är förbi =) .

Däremot ser jag fram emot 2012!
I´m so over 2011, och jag ser fram emot nya värderingar / utmaningar kommande år.

Och jag hoppas få julklappen jag önskar allra mest,
Att jag, min familj och mina vänner får vara friska.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Kela

Ja där kan jag inget annat än hålla med, borde smida lite planer inför den nya året....Lilla Saiko, hallå!

2011-12-18 @ 10:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0