Astrologi

Har alltid fascinerats över astrologi.

Kunskapen om de tolv soltecknen, allas våra stjärntecken, som hjälper till att begripa oss på vänner och främlingars personligheter. Himla spännande.
Många gånger har jag öppnat boken (världens mest sålda astrologibok), skrattat och gottat mig i hur väl det stämmer.
Vad det gäller eget stjärntecken... är jag verkligen sån? Jo tack, det stämmer.
Till stor del iaf.

Och är det inte konstigt hur lika vi alla är, men ändå helt olika?

Rekommenderar verkligen läsningen.
Känner du igen dina vänner genom att få stjärntecknets personlighetsdrag framför dig? Det gör du. Och då sitter man och småler hysteriskt för sig själv.
MEN, köp ingen halvbillig pocketversion, en BRA, seriös bok ska det va.

- Hej! Berätta när du är född så jag kan fixa en tårta till dig... hehehhe ( småler hysteriskt ).

Eller så bara frågar man rakt ut,
-Hej! Vad är du för en? Oxe... kanske?

PS: Blanda inte in andra däggdjur. -Hej! Är du en orm?! Jag vet att du slingrar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0