I can & I will



Det är ganska exakt 5 år sedan jag läste denna bok. På ett vingligt tåg, Uleåborg-Vasa-Uleåborg. Jag skulle hälsa på min syster som låg på sjukhus med avsågat lårben. Bestämde mig för att fixa en sorts sida till mig själv och att jag minsann skulle klara av det bara jag fick koncentrera mig i dessa 7-8 timmar som tågresenär. Gick väl sådär. Åt helvete. Anyway, nu är lårbenet fixat, boken läste jag, men det blev ingen sida. Men tack vare min kära systers hjälp har jag nu knåpat ihop en sida. Hon har lämnat mig åt mitt öde och jag ska försöka spinna vidare och testa mina skills som datanörd. Jag tror formeln var <url>shit<oj>(?)<what>. Eller nåt sånt.


Kommentarer
Postat av: Sarah Ek

Haha, du e nog duktig som försöker!

Btw, jag tror nästan ja vill låna den där boken. :)

2011-11-28 @ 09:00:42
URL: http://eksarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0