Som sagt, då och nu



Vi hade lite funderingar med Lilsis <3 eftersom hon är X- antal många år yngre än mig, -Vad är dagens juttu man säger inom gänget, nåt eget påhittat? Det är då "Epic" !, som lär ska stå för ex "Awesome"! eller "Huippu" ! om jag förstod det rätt. Ett tag var det "LOL" ! på allt, vare sig det var en mening eller bild eller annars bara "LOL" !

I mina yngre dagar var det ett tag ord som " Papp diin" på ALLT, vilket jag aldrig gillat, av personliga skäl.
Men mest inressant var nog tiden då allt skulle sluta med "då du ha skiti" ... Läs läxon då du ha skiti, tvätt moppen då du ha skiti.
Säkert en del annat man inte kommer ihåg.

Nu ska jag hänga lite mera julstjärnor i fönstren, och så ska det fixas käk, vrålhungrig!

Jag ska då alltså ät då jag har skiti.

Öhh... ja. Ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Kela

ASGARV!!!!

2011-11-29 @ 21:07:52
Postat av: Anonym

ASGARV!!!!

2011-11-29 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0