SVEA

SVEA

Om jag nånsin träffar en kvinna som heter SVEA ( med stora bokstäver ), ska jag fråga hur i allsindar hon gjort för att få sitt namn på varannat huvud och händer...?
Erkänner att jag föll för trycket jag med och kom hem med en SVEA- mössa. Konstaterade rätt snabbt att jag inte kände mig hemma i SVEA, så maken fick ta över min nya mössa. Han gillade läget. 
Jag ska nog hålla mig till min dödsskallemössa. Och mitt dödsskalle reflex.

Vad är det med dödskallar? Har jag undrat för mycket över döden i min barndom eller nåt.
Eller är det för att ingen vill köpa MARIA- mössor, för att Maria egentligen är ett snällt och tråkigt namn, som jag vill tuffa till mig lite. 
- Akta er, här kommer dödsskallen !

Nåja. Jag heter iallafall inte Piritta, Aslög eller Kjell from hell.
Fast min mössa kunde heta Kjell from Hell. Och med dödskalle.

Hur söker man patent?

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag e ju en såndär som e heelt ute men vet int faktiskt va du pratar om för SVEA mössa..? Had i dagis en mat-tant som hette Svea men d hör no int ihop... =)

2011-11-30 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0