Söndagsfiilisen.

Härliga Söndag!

Projekt kvist idag här i Southvillagen =D.

Har inte hittat nån skoförvaring jag gillat, och det är lite väl trångt för nåt att sitta på.
Fick bli en sån här! Förvaring och sittplats. Men den behövde moderniseras, så den fick hjul och ska även få annat, snyggare tyg i korgarna. Gillar att den blev mobil, underlättar städningen. Läs hundhår... 
I Like, I Like it... A Lot!

Och denna härliga filt blir perfekt i gungan på terassen. Like it... A Lot!





Hittade blommor till hängamplarna. Och plast givetvis. Like!




Ska nog ta med i aftonbönen att jag får denna stackare att överleva till sommaren ! ( Ps: Den är äkta ).
Har bestämt mig för att ha den ute på terassen, och fan i hell om det inte lyckas!!
Behöver ingen olivskörd, men de är ju vackra annars :) . Like!



Så nu vet ni alla vad jag gillar idag!

Ha en skön dag <3

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0