Ledig fredag.

Ledig fredag!

... Hade tänkt uppdatera på tåget med Intercity-webben, oj så det funka.
Kanske hade det gått med Lap-top, men med Ipad, noway. Teknik, teknik... :/

Ska försöka förgylla dagen och hoppa ur pyjamasen.. snart =)
Planen var att få upp nya gardiner i vardagsrummet, långpromenad med S och pizza.
Borde få ut lite grejs på Findit också, men har ingen riktig inspiration.. Saa sii nu.

Ska smyga ut i maken heliga stuga ( läs garaget ), och söka sprayfärg, har länge tänkt och ge mig på några rotting fotpallar som jag vill ha vita, vet inte om det lyckas.
Kollade i Stockmann igår på exakt likana i vitt, och ta mig tusan,
de ser ju ut att va spraymålade, så det SKA gå!
Köpte gott kaffe på herkkuosasto, så det ska jag unna mig lite senare idag :P



Måste ju visa byns snyggaste tulipan-härva.. det får bli nya idag :)



Ha skönaste fredagen alla!


/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0