Sommar

Denna vackra flaska för sommarens kalla drycker fås från CO för under en femma!



... och denna "menings"fulla radio, bra på gården, beachen eller båten. Dock får man punga lite mer än en femma, hela 9.95 € tillsvidare :)



Själv hade jag glömt min förra på terassen ute hela vintern, så det blidde en ny!



Så vill jag gärna ha ut olivträden på verandan i sommar... de borde nu vänjas sakta mak med och va ute korta stunder och in på natten. Och jag vet- att jag lätt glömmer dem, så de kanske får bo inne istället.

Men denna chilirackare ska ut!







Finns planer på att sätta denna till sjöss... men först hoppas jag att vi får bättre båtplats!
Den vi har nu i Brändö är helt crap.



Fungerar för tillfället som växthushållare :) :)



Nu ska jag kolla om man hittar på nåt skoj med dessa handtag / knoppar!




Ha det bra!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0