Resa



Ska ha in ledighetsansökan, så får vi bara det att gå ihop, så blir det en resa i Januari.
Bara känner för total hjärnsläpp!
Det sköna med och vara på solsemester är att jag trots, mitt halv ADHD, kan slappna av så totalt helt!
Bara vara för stunden, ingen klocka, ingen stress, bara vara. En vecka och man är 100 igen!
Det är så värt det.

Vi har aldrig varit till Thailand, så jag är sugen på att åka dit för garanterad värme =) .
( Minus är att det får bli 8 dgr isf, ingen står ut med min lilla Saikkis <3  i mer än en vecka... *harkel*...)

Däremot har det blivit, Kanariöarna: Puerto Rico, Bahia Feliz, Playa del Ingles, teneriffa. Turkiet ett antal gånger, Kreta, Cypern, Brasilien, Egypten ett par gånger... ååh, vad jag längtar efter och få hoppa i planet!

Nu ska jag fortsätta spana på resor och drömma, ha det gott!

/Maria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0